12/31/2014

New Year's Eve

Hej! Wiem, że dawno nie pisałam, ale zbyt wiele się w moim życiu działo.
Kończę ten rok z wagą 59 kg. Następny będzie nasz dziewczyny! :) Wierzę w to mocno. To będzie rok spełnienia naszych marzeń.

Przeglądałam ostatnio moje postanowienia z 2013.
Oto one:
1. Schudnąć do wymarzonej wagi.
2. Dokończyć moje projekty i działaaaaaaać! :)
3. Uczyć się niemieckiego i fińskiego so hard.  
4. Dostać się na wymarzone studia.
5. Wyprowadzić się.
6. Zrobić Eurotrip w wakacje! :) (dołącza się ktoś? :>)
7. Poznać zajebistych ludzi w nowym miejscu zamieszkania!:)
8. Znaleźć jakąś pracę na wakacje, przynajmniej na miesiąc.
9. Spotkać się z kilkoma osobami :*
10. Stać się bardziej otwartą, pewną siebie i śmiałą.
11. Zacząć uczyć się francuskiego (cholernie podoba mi się ten język)
12. Spełnić wszystkie postanowienia.

Pogrubione uwaga... spełniłam! Aż sama jestem w szoku, że aż 50%. W 2015 będzie jeszcze lepiej!

A oto postanowienia na 2015:
1. Schudnąć do 48 kg :)
2. Utrzymać wagę.
3. Być szczęsliwą.
4. Spełnić swój plan (o tym kiedyś).
5. Pojechać do Finlandii.
6. Spotkać się z pewną osobą w końcu :)
7. Uczyć się szwedzkiego i fińskiego (ciąg dalszy).
8. Zrobić coś szalonego;)
9. Zacząć biegać i jeździć częściej na rowerze (koniec z siedzeniem na tym tłustym dupsku (!))
10. Pojechać do Paryża.
11. Być silna i pewna swoich przekonań.
12. Spełnić wszystkie postanowienia.

Tym kończę moją notkę. Życzę wam wspaniałego wieczoru dziś i szczęśliewego nowego roku!
Trzymajcie się chudo! :*

2 komentarze:

  1. Kończymy ten rok z identyczną wagą :)
    Tyle podróży w Twoich postanowieniach! Obyś wszystko zrealizowała. Baw się dobrze dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego Sylwestra Kochana ! *.* Wiem, że już to mówiłam z milion razy, ale wiesz, że TRZYMAM MOCNO KCIUKI <3
    I za postanowienia też, a w szczególności za jedno ;)

    Buziaki *.*

    OdpowiedzUsuń